Condicions d’enviament:

Enviaments nacionals i Europa.

Totes les peces són empaquetades amb molta cura amb materials respectuosos amb el medi ambient (sense plàstics ni productes de porexpan).

Tots els enviaments es realitzen mitjançant el servei de transport UPS. Els preus d’enviament que apareixen a la cistella de la compra són els que apareixen a la web de UPS el dia que actualitzo la botiga on-line. No són definitius, perquè la companyia es reserva el dret a modificar aquestes tarifes amb el temps i també especifica la possibilitat de fer un cobrament extra si l’adreça d’entrega és allunyada d’un nucli urbà. Si observo alguna irregularitat o una variació considerable de les tarifes les tornaré a actualitzar i faré les devolucions oportunes en el cas que l’enviament resulti més econòmic del preu pressupostat al fer la compra (quantitats superiors a 2€). En el cas que l’enviament resulti més car assumiré la diferència sense causar perjudici al client.

Per a minimitzar el temps de gestió i l’impacte de CO2 del transport de les peces intento agrupar el màxim de comandes en un sol enviament. Tot i això organitzo un enviament a la setmana com a mínim, pel que calculo que les peces seran enviades en un termini de tres a cinc dies des del moment en el qual s’aprova el procés de compra on-line.

El servei de paqueteria UPS es compromet a entregar les comandes en 2-4 dies per enviaments nacionals i 3-6 dies internacionals.

Els clients són responsables de totes les despeses d’enviament, les duanes, drets i taxes d’importació que pertoquin en el moment del lliurament.

Un cop realitzat l’enviament informaré el client de la data aproximada d’entrega i li facilitaré un número de seguiment del paquet. Per a qualsevol reclamació o dubte en relació als enviaments em podeu contactar a info@cecileribas.cat. No em faig responsable dels retards ni pèrdues dels paquets deguts a les duanes ni a la companyia de transport, però intentaré fer les gestions necessàries perquè aquests us arribin al més aviat possible.

Per les persones que compren des de Breda o voltants existeix l’opció de venir a buscar les peces directament al taller. Per fer-ho s’ha de seleccionar l’opció “Recollida local” en la pàgina de pagament de la Botiga i adjuntar un número de telèfon. Un cop finalitzada la compra em posaré en contacte amb vosaltres per acordar un dia i hora per que passeu a recollir la comanda a Breda.

Condicions de devolució:

He descobert al introduïr-me al món de la venda on-line que les empreses de transport tenen clàusules restrictives específiques pels enviaments de peces ceràmiques. És per això que poso molta cura en triar els materials i la qualitat del que faré servir per protegir les peces perquè us arribin en les millors condicions. Tot i això no puc fer-me responsable de com l’empresa de transport tractarà els paquets.

Per minimitzar enviaments i possibles accidents en el transport de les peces, totes les vendes es consideren definitives. És responsabilitat del client llegir detingudament les característiques físiques (mides, pes, detalls) de les peces per assegurar-se que el que està comprant assoleix les seves expectatives. Les fotografies es poden ampliar per observar les textures i detalls de les peces. Totes les peces són fetes a mà i és normal que puguin tenir petites particularitats implícites en aquest tipus d’obra. Per tant no s’accepten canvis ni devolucions amb l’excepció que hagi enviat una peça equivocada o que la peça hagi arribat trencada, malmesa o sigui defectuosa.

Si us arriba una peça equivocada o el paquet està malmès i la peça us arriba trencada o escantonada, caldrà que envieu una fotografia del paquet i de la peça com més aviat millor a info@cecileribas.cat sempre abans de 48h des de la recepció del paquet perquè pugui tramitar una reclamació i/o gestionar un canvi d’empresa de transport. En tot cas també mirarem junts com substituir la peça si m’he equivocat en l’enviament, o gestionar una devolució del pagament en cas que la peça estigui trencada.